• JORNADA DE INFANCIA MISIONERA 2024


    Comparto lo que soy
  • CONCURSO INFANCIA MISIONERA 2024


    ¡Participa!
  • EJERCICIOS ESPIRITUALES 2023


    Termina el año en la cuna del patrón de las misiones
  • MEMORIA DE ACTIVIDADES


    Mira todo lo que hicimos en 2022
  • MEDITACIÓN DIARIA


    ¡Reza con nosotros por las misiones!
  • SUPERGESTO


    La revista para jóvenes, ahora en formato 100% digital

Missionera lleidatana ens convida a celebrar el DOMUND


En motiu de la celebració del DOMUND, hem rebut una carta de l'Elena Amorós, missionera vedruna, que viu a Perú. La compartim, doncs està especialment dedicada a la comunitat lleidatana. 

   Octubre per mi és un més de molts records i gratitud. Lleida ha estat sempre molt missionera i ens recordeu a tots els que aquí hem estat cridats per Jesús, perquè amb la nostra presència i evangelització fem el possible perquè el Regne s'estengui.
    Animo a nens, joves i gent gran a que amb entusiasme, ajudin a tanta gent que ens envolta i viuen molt pobrament, però amb un cor tan gran, amb tant d'amor i solidaritat, que malgrat la seva pobresa no perden la seva alegria i sempre confien en Déu. He après molt d'ells. Tots celebren el Domund, encara enmig de l'escassetat i el dolor. Vosaltres des de Lleida, us podeu privar de moltes coses que no són tan necessàries, ni us fan falta i les envieu a les missions perquè puguin millorar la seva vida: "El que a tu et sobra, que no li falti al que no té ". 
      A més l'oració és molt necessària perquè els missioners rebem l'Esperit Sant, les seves llums, perquè ens surtin les paraules que els poden pacificar i no perdin l'esperança que un món millor si és possible.
   Jo porto al Perú 63 anys recorrent llocs dels més necessitats per la costa i per la Serra i amb goig els he recorregut. Va ser una crida de Jesús quan era molt jove i dono gràcies a Déu contínuament per la seva crida, i a la gent d'aquí, li dono gràcies perquè m'han acollit amb molta generositat malgrat la seva pobresa. Sempre estan disposats a ajudar al que sigui, encomanen la seva alegria , tot ho celebren , fins i tot enmig del dolor .
     Jo tinc ja 91 anys, al febrer faré, (si arribo), 92 i dono gràcies a Déu perquè sóc autònoma i tinc la ment clara. La meva missió actual és la de l'escolta,  la gent necessita ser escoltada i ho faig per telèfon, per Internet i al rebedor de casa. Com he estat mestra en Col·legis i Agent pastoral a la Presó, desitgen ser escoltats els presos ja acabada la seva condemna i tantes ex alumnes que han passat per les meves aules, ara ja mares i àvies. La vostra ajuda pot ser pregar perquè l'Esperit Sant m'il·lumini, perquè les paraules que els digui els pacifiquin i omplin de confiança .
     Gràcies ja per anticipat pel bé que podeu fer en aquest mes de Missions. Per vosaltres també demanaré, perquè si Jesús us crida per ser missioners, li doneu un " SI" que no us penedireu en la vida d'haver escoltat i acceptat.
     Amb molt d'amor m'acomiado de vosaltres encara que no us conegui. He viscut a Lleida la meva infància i adolescència. 
Una abraçada molt forta i agraïda.
 Elena Amorós , Carmelita de la Caritat Vedruna .

0 comments :

Publica un comentari a l'entrada

Ens agraden els comentaris constructius fets amb respecte!